Проблем с пелетна камина Prity PLW 13

Отоплителни уреди, инсталации, камини
Потребителски аватар
basket_baby
начинаещ
Мнения: 8
Регистриран: пон дек 11, 2017 11:30 am

Мнение от basket_baby » чет яну 04, 2018 10:30 pm

Здравейте,
Благодаря за изчерпателния отговор! Очевидно сте добре запознат с камината. Сервизният техник е променил точно тези настройки за подаване на пелетите и за вентилатора. Две седмици по-късно, след промените няма проблеми. Майка почиства печката. Тези “стъргалки”, за които говорите отгоре ли се намират? Ако са те, майка ги почиства, но този сервизен отвор мисля,че не го отваря. И не знам дали ще може да го почиства. Жената е на 64г. :) Надявам се да няма повече проблеми тази година с шнека след промяната на настройките. Още веднъж благодаря за отговора Ви. Ако имам някакви въпроси ще се обърна към Вас!
Успешна Нова Година!

Потребителски аватар
Весела
начинаещ
Мнения: 1
Регистриран: пет ное 23, 2018 5:46 pm

Мнение от Весела » пет ное 23, 2018 6:02 pm

Здравейте всички участници във форума! От края на септември и ние се отопляваме на пелети, нашата камина е марка "Лили"(2017 г). Прави същите проблеми с шнека, каквито описвате и по същия начин техниците се опитваха да ни убедят, че това е от пелетите. Отначало допуснахме подобна възможност. Сменихме вече 6 вида пелети и проблемът продължава. Същите тези пелети при други хора горят без проблем. Явно това е практика и политика на всеки производител - категорично да отрича, че е възможно в самата печка да има проблем. Мигар е реално да се мисли, че само ние, от 6 вида пелети, все улучваме проблемни, а другите хора от раз попадат на супер качествени? За връщане или замяна не дават да се издума. Дали сме общо 5000 лв. (без да смятаме купените пелети) и предстои да стоим на студено през зимата. Отделно ядовете и главоболията. Ако бяхме в нормална страна, щяха не само да ни върнат парите, но и да ни платят неустойки за "хубавите" преживявания, които ни сервираха.

Потребителски аватар
basket_baby
начинаещ
Мнения: 8
Регистриран: пон дек 11, 2017 11:30 am

Мнение от basket_baby » съб ное 24, 2018 12:35 pm

Здравей Весела,
След като ми направиха настройките почти на края на зимата отново печката направи същия проблем. Борих се най-малкото тази печка да се изпрати в сервиз да се поправи. След дълго чакане (цяло лято) дойдоха и взеха печката. Казаха,че ще я заменят или поправят. След повече от месец и няколко дни преди студа донесоха печка на майка. Според нея и техника печката е заменена с чисто нова,което много ме учуди, но бях и много доволна от това. Всички знаем как е в България с тези гаранции. Аз бях с пелети Трон, които са хвалени от всички. Когато майсторът дойде да слага новата печка казал на майка, че тези пелети Трон не били за печки, а за котли и може би от тях се е развалила. Сега майка е взела други пелети,които той е одобрил. Дано да няма проблеми. А съветът ми към теб е да се бориш докрай с продавачите и да си остояваш правата. И да се надяваш да им писне и да ви дадат нова печка. Аз писах имейли директно до производителя, докато ми обърнат сериозно внимание. Успех!

Отговори